Гібридний привод для спецтехніки. Система common-rail знижує витрату палива і рівень викидів для позашляхової техніки
-
Система CRS2-18 / 20-OHW тепер доступна для позашляхової техніки
- Система CRSN3-25 вперше може бути використана у важкій техніці
- Система очищення вихлопних газів дозволяє транспортним засобам відповідати екологічному стандарту Tier 4 Final
-
Модульна система очищення вихлопних газів від компанії Bosch Emission Systems GmbH - установка і обслуговування з одних рук
У перспективі гібридні системи отримають широке поширення - вже зараз Bosch пропонує електроприводи для позашляхової техніки. Надійні системи, що дозволяють використовувати енергію, яка вивільняється при гальмуванні, є лише одним із прикладів. Такі розробки з часом знайдуть місце в гібридних екскаваторах з системами рекуперації енергії. Крім того, нова технологія може бути використана для зменшення розміру двигуна і зниження швидкості, що, в свою чергу, дозволить заощадити до 40% палива.
Оснащення гібридними системами важкого комерційного транспорту значно збільшує їх ефективність, адже витрати на паливо - одна з головних статей витрат. У той же час, посилення екологічних вимог також підвищує привабливість гібридних технологій: разом зі скороченням витрат палива знижується рівень викидів СО2. З номінальною потужністю 65 кВт новий привід працює без втрат в продуктивності. В короткий проміжок часу можна домогтися потужності в 120 кВт і максимального крутного моменту 1000 Нм.
Спираючись на свій досвід в створенні системи common-rail для легкових автомобілів, Bosch пропонує аналогічні технології для сегмента спецтехніки. Висока якість систем уприскування палива робить двигуни досить надійними для виконання завдань в сегменті позашляхової техніки.
Зразок якості та ефективності, система CRS2-18-OHW створена для малої і середньої техніки. Нова версія, заснована на системі CRS-16, якою оснащені мільйони пасажирських автомобілів, працює на набагато більш високому тиску в 1800 бар. Крім того, інжектори CRS2 забезпечують більш динамічну роботу голки розпилювача. Це, в свою чергу, значно скорочує інтервали між вприсками і забезпечує плавну роботу двигуна. Оптимізація процесу спалювання палива сприяє скороченню його витрати, а також зниження викидів. Система CRS2-20-OHW, яка зараз знаходиться в розробці, стане ще більш досконалою. Її серійне виробництво почнеться в 2014 році, а працювати вона буде з тиском 2000 бар.
Система CRSN3-25 проста в установці і оснащена новими інжекторами
Система CRSN3-25 використовується для важкої техніки. Створюючи її, Bosch переніс свій досвід в сфері комерційного транспорту на внедорожную техніку. CRSN3-25 - це новітня розробка в лінійці систем common-rail, виробництво яких стартувало в 1999 році. З тих пір було випущено більше 10 млн. Систем. У поточній системі інжектори працюють з тиском уприскування до 2500 бар. Це тиск постійно впливає на такі компоненти інжектора як поршень мультиплікатора, дана конструкція перешкоджає витоку палива з контуру високого тиску в контур низького тиску. Система, яка була розроблена з урахуванням нових вимог, сумісна з існуючими двигунами, а також з моторами попереднього покоління. Підвищення тиску в системі CRSN3-25 також дозволяє скоротити витрату палива і рівень викидів.
Крім систем подачі палива є інші розробки, які дозволяють відповідати екологічним стандартам Tier 4 Final і Stage 4. Серед них датчики і системи очищення вихлопних газів, які допомагають скоротити рівень шкідливих викидів і оптимізувати витрати палива. Надійні і високоточні сенсори використовують інформацію, отриману від трансмісії і вихлопної системи. Система Departronic 2 використовує ці дані для спрямованого вприскування дизельного палива в потік вихлопних газів, що дозволяє автоматично управляти регенерацією фільтр сажі. Нова система Denoxtronic 6.5 також допомагає значно скоротити рівень викидів. При її роботі в потік вихлопних газів впорскується AdBlue (DEF) (водний розчин 32,5% сечовини). Система скорочує викид оксидів азоту на 95%, а витрата палива - на 5%. Нове покоління Denoxtronic може бути встановлено в більшості двигунів, воно відповідає всім вимогам, що дає можливість використовувати систему на різних ринках.
Доповнює продуктові пропозиції Bosch в цій сфері - рішення від Bosch Emission Systems GmbH (BESG). Ця дочірня компанія розробила модульну систему очищення вихлопних газів, яка дозволяє адаптувати її до різної техніки. Таке рішення особливо вигідно для компаній, які проводять модернізацію - замість закупівлі нової техніки досить оновити стару. Наприклад, систему очищення вихлопних газів можна встановити навіть на будівельну техніку, де місця для подібних систем небагато. В результаті скорочуються витрати на розвиток, переоснащення та налаштування нового обладнання. Більш того, дочірня компанія Bosch пропонує комплексне рішення з одних рук. Для конкретної моделі фахівці BESG збирають з модулів оптимальну систему, а також займаються її установкою і діагностикою. Також можна адаптувати модулі системи для потужності до 5000 кВт.