З настанням зими, особливо, в сильні морози, у автомобілістів часто виникають проблеми з запуском двигуна. Причина цієї проблеми ховається під капотом в акумуляторної батареї. На холоді працездатність акумулятора різко зменшується, що і ускладнює запуск двигуна. Щоб підготуватися до настання холодів, рекомендується перевірити стан акумулятора на СТО.

 

Перевірка акумулятора

Стан заряду акумулятора механік СТО Bosch Service, перевіряє за допомогою спеціального діагностичного пристрою BAT 121, що дозволяє оцінити стан акумулятора і його заряд в процентному співвідношенні, не піддаючи батарею «шоковому» розряду «класичної» навантажувальною вилкою. Залежно від результатів перевірки акумулятор можна буде підзарядити або, при необхідності, замінити на новий.

Логіка вибору акумуляторної батареї в асортименті Bosch

П

При виборі акумулятора водіям необхідно враховувати клас і вік свого автомобіля, кількість електричних та електронних пристроїв, підключених до бортової мережі, а також особливості експлуатації автомобіля, включаючи кліматичні умови і стиль їзди. При створенні серії акумуляторних батарей Bosch S3-S4-S5 всі ці параметри автомобіля були враховані. Так, батарея Bosch S3 рекомендована для ненових економічних автомобілів з невеликою кількістю електроніки, Bosch S4 - для сучасних автомобілів середнього класу, в тому числі для всіх автомобілів азіатських виробників, а Bosch S5 - для автомобілів представницького класу. Таким чином, в продуктовій лінійці S3-S4-S5 є акумулятор для кожного автомобіля.

Для простоти вибору і полегшення ідентифікації лінійок використовується «зоряна» маркування АКБ: на корпусі акумулятора Bosch S3 зображено 3 зірки, на корпусі Bosch S4 Silver - чотири, а на корпусі Bosch S5 Silver Plus - відповідно, 5 зірок.

Крім того, у Bosch є акумулятор S6 High Tec, виготовлений за найсучаснішою технологією AGM (Absorbed Glass Mat - абсорбує скловолокно). Основною відмінністю такої батареї від стандартної є абсолютна нетекучесть електроліту, який фізично «пов'язаний» скловолоконними сепараторами всередині батареї. Власникам автомобілів c конвеєрної комплектацією AGM при виборі акумулятора необхідно пам'ятати, що «рідна» АКБ AGM може бути замінена тільки батареєю, виготовленої за аналогічною технологією.

Виключно важливою умовою надійної роботи акумуляторної батареї є нормальне функціонування всіх пристроїв, що забезпечують і регулюють напругу в бортовій мережі автомобіля. Перевірити (рекомендується на СТО) натяг ременя приводу генератора, при якому, згідно з інструкцією на автомобіль, забезпечується повна віддача енергії для харчування включених споживачів і підзаряд АКБ.

Поради по експлуатації

Ряд нескладних дій з боку автолюбителя, які дозволять продовжити термін служби акумулятора:

1. Перевіряти надійність кріплення батареї в посадковому місці. Переміщення батареї в посадковому місці при експлуатації автомобіля неприпустимі;

2. Перевіряти щільність контакту наконечників проводів з висновками батареї, усунути нещільний контакт, якщо він виник;

3. При необхідності очищати батарею від пилу і бруду м'якою ганчіркою (щоб не дряпати поверхню кришки);

4. При наявності пробок на кришці акумулятора, необхідно періодично перевіряти щільність електроліту. У разі ж, якщо батарея не обслуговується, такими є всі акумулятори Bosch, необхідно виміряти напругу на полюсних клемах батареї. Якщо напруга буде менше 12,6 В, акумуляторну батарею доцільно зарядіть.Не допускати тривалу роботу включених споживачів на автомобілі при непрацюючому двигуні;

5. При тривалій бездіяльності автомобіля рекомендується відключати акумуляторну батарею, якщо дозволяють умови стоянки. Для цього необхідно від'єднати один наконечник від клеми акумулятора.

Важливо пам'ятати, що вічний акумулятор, як і вічний двигун, ще не винайдено. Середній термін служби АКБ складає 3-4 роки, підходячи до цього рубежу будьте готові замінити батарею на нову.